|
Welkom,
Gasten
|
Onderwerp: Je grootste blunder?
Re: Je grootste blunder? 11 nov 2011 09:04 #239531
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 11 nov 2011 12:48 #239579
|
|
Als je maar geniet!
|
Re: Je grootste blunder? 11 nov 2011 13:26 #239591
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 11 nov 2011 14:44 #239611
|
|
Als je maar geniet!
|
Re: Je grootste blunder? 11 nov 2011 22:21 #239739
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 06 dec 2011 20:14 #246191
|
|
Hendri (Team Zeilersforum.nl)
Jeanneau Sun Light 30 'Eau Revoir'. |
Re: Je grootste blunder? 06 dec 2011 21:00 #246201
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 06 dec 2011 21:03 #246204
|
|
Hendri (Team Zeilersforum.nl)
Jeanneau Sun Light 30 'Eau Revoir'. |
Re: Je grootste blunder? 06 dec 2011 21:31 #246214
|
|
Timo
Compromis 888 'il Cigno' |
Re: Je grootste blunder? 06 dec 2011 21:42 #246219
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 07 dec 2011 12:21 #246338
|
|
Hendri (Team Zeilersforum.nl)
Jeanneau Sun Light 30 'Eau Revoir'. |
Re: Je grootste blunder? 05 mrt 2012 21:39 #268159
|
|
groet Erik
kijk ook eens op www.notre-ami.blogspot.com ALS JE GEEN ZIN MEER HEBT, KUN JE ER GEEN PUNT ACHTER ZETTEN STEEL NIET!!!! DE OVERHEID DULD GEEN CONCURENTIE! |
Re: Je grootste blunder? 05 mrt 2012 23:31 #268180
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 06 mrt 2012 05:11 #268184
|
|
Henny (Team Zeilersforum.nl)
It is when you are riding out your first gale in a boat you have built yourself that you wonder about some of the doubtful workmanship that went into her - John Guzzwell www.fram.nl |
Re: Je grootste blunder? 06 mrt 2012 08:58 #268219
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 06 mrt 2012 10:30 #268233
|
|
groet Erik
kijk ook eens op www.notre-ami.blogspot.com ALS JE GEEN ZIN MEER HEBT, KUN JE ER GEEN PUNT ACHTER ZETTEN STEEL NIET!!!! DE OVERHEID DULD GEEN CONCURENTIE! |
Re: Je grootste blunder? 06 mrt 2012 15:46 #268311
|
|
Schipper Vrouwe Catharina (lunstroo zeeschouw)
Kpt Sansible (sleepvlet) Iltchi (12 voets jol, nr295) |
Re: Je grootste blunder? 06 mrt 2012 18:56 #268340
|
|
Timo
Compromis 888 'il Cigno' |
Re: Je grootste blunder? 25 mrt 2012 17:07 #272204
|
|
Optima 101
|
Re: Je grootste blunder? 25 mrt 2012 17:14 #272207
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 25 mrt 2012 18:13 #272230
|
|
Oude forumnaam Guia IV.
|
Re: Je grootste blunder? 01 apr 2012 11:55 #273736
|
|
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself.. |
Re: Je grootste blunder? 01 apr 2012 18:37 #273811
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 19 apr 2012 19:40 #278509
|
|
Django 7.70
|
Re: Je grootste blunder? 19 apr 2012 19:57 #278512
|
|
|















