|
Welkom,
Gasten
|
Onderwerp: Je grootste blunder?
Re: Je grootste blunder? 02 aug 2013 19:01 #420957
|
|
Timo
Compromis 888 'il Cigno' |
Re: Je grootste blunder? 02 aug 2013 20:26 #420987
|
|
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard. Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis. Gereed geld dingt scherp. Geen slapende honden wakker maken. |
Re: Je grootste blunder? 03 aug 2013 05:29 #421020
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 03 aug 2013 17:49 #421177
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 03 aug 2013 17:56 #421181
|
|
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard. Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis. Gereed geld dingt scherp. Geen slapende honden wakker maken. |
Re: Je grootste blunder? 03 aug 2013 18:01 #421183
|
|
Erik de Jong (Team Zeilersforum.nl)
|
Re: Je grootste blunder? 03 aug 2013 18:04 #421187
|
|
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard. Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis. Gereed geld dingt scherp. Geen slapende honden wakker maken. |
Re: Je grootste blunder? 03 aug 2013 19:56 #421211
|
|
Na een periode van stilte ben ik er weer...!
|
Re: Je grootste blunder? 03 aug 2013 19:59 #421214
|
|
Erik de Jong (Team Zeilersforum.nl)
|
Re: Je grootste blunder? 04 aug 2013 07:30 #421281
|
|
Henny (Team Zeilersforum.nl)
It is when you are riding out your first gale in a boat you have built yourself that you wonder about some of the doubtful workmanship that went into her - John Guzzwell www.fram.nl |
Re: Je grootste blunder? 04 aug 2013 19:30 #421511
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 04 aug 2013 20:12 #421519
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 25 aug 2013 14:51 #429998
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 25 aug 2013 14:58 #430004
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 25 aug 2013 15:05 #430006
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 25 aug 2013 16:04 #430029
|
|
Timo
Compromis 888 'il Cigno' |
Re: Je grootste blunder? 25 aug 2013 16:13 #430032
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 25 aug 2013 16:41 #430045
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 25 aug 2013 16:47 #430047
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 25 aug 2013 16:58 #430050
|
|
"Wie het altijd voor de wind gaat, komt vanzelf aan lager wal"
De topper ISO “TuTu” voor de funracing en nu de SO 36i Performance “Anilla” voor het avontuur... |
Re: Je grootste blunder? 25 aug 2013 17:01 #430051
|
|
Timo
Compromis 888 'il Cigno' |
Re: Je grootste blunder? 25 aug 2013 17:05 #430053
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 25 aug 2013 18:59 #430086
|
|
I run a tight . . .
Shipwreck ! |
Re: Je grootste blunder? 26 aug 2013 03:32 #430129
|
|
|
Re: Je grootste blunder? 26 aug 2013 04:16 #430133
|
|
|













