Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Pakking materiaal cellfoam oid

Pakking materiaal cellfoam oid 26 aug 2021 08:01 #1318736

  • Reed
  • Reed's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2343
IK ben bezig mijn Lewmar stuurstand op te knappen (nieuwe lagers e.d.)
In de POD zitten de kolkjes van de instrumenten (wind, log, diepte en stuurautomaat) en het kompas gemonteerd.
Waar ik naar op zoek ben is pakkingmateriaal om deze klokjes netjes terug te monteren.
Daarbij zat ik te denken aan een soort cellfoam.
Bij nieuwe klokjes zit er vaak zo`n velletje bij met een plakzijde maar deze worden na verloop van tijd hard en plat. Gevolg is dat er water in de stuurstand kan lekken met alle vervelende gevolgen van dien.
Wie weet welk materiaal ik moet hebben en waar ik eventueel een vel van zou kunnen kopen.
benieuwd naar jullie info, Grt Jeroen van Druten, Reed van Batavia.
Reed van Batavia (oud Nederlands) voor de Rede van Jakarta.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Pakking materiaal cellfoam oid 26 aug 2021 08:25 #1318755

  • holtere
  • holtere's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18843
Dag Jeroen,
Kijk eens naar neopreen band. Dat is er ook zelfklevend.
Ik kom begin van de winter weleens inspecteren want je hebt een mooie nieuwe aanwinst ;)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.101 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl