Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: op zoek naar een klimmer :)

op zoek naar een klimmer :) 31 mei 2021 06:53 #1290706

  • jvbemmel
  • jvbemmel's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8
Goedemorgen Forum, voor onze Pearson 10M zoek ik iemand die de mast in durft.. mijn vrouw en ik hebben een poging gewaagd, maar zonder succes; ik heb een mastclimber setje en genoeg lieren, maar wij zijn duidelijk niet handig genoeg. in de mast moeten 3 dingen gebeuren:
- de windvane van de ST50 is kapot, ik heb het revisiesetje in huis.
- ankerlicht/toplicht doet het niet
- deklicht doet het niet, ik vermoed lampje kapot.

Wij liggen in Lelystad (Deko), dus is er wellicht iemand met klimtalent en ervaring om ons te helpen?

Vriendelijke groeten!

Jeroen & Barbara
Jeroen & Barbara op de Losbol!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

op zoek naar een klimmer :) 31 mei 2021 07:01 #1290708

  • Ronaldl
  • Ronaldl's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1786
Even met marcel of camiel (havenmeedters) overleggen, je kan bij de mastenkraan gaan liggen, hebben ze met een bakje in de kraan toegang tot alles in de top van de mast
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

op zoek naar een klimmer :) 31 mei 2021 07:03 #1290711

  • BarendV
  • BarendV's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 382
lampjes kan je toch beneden doormeten met een universeel meter!!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

op zoek naar een klimmer :) 31 mei 2021 07:07 #1290712

  • jvbemmel
  • jvbemmel's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8
Ik kan deze inderdaad doormeten, maar er is helaas niets gelabeld en ik moet in ieder geval voor de windvaan in de top zijn, dus dan kan het gelijk gefixed worden. Ook weet ik niet welk type lampje erin moet, ik herken het armatuur niet...
Jeroen & Barbara op de Losbol!
Laatst bewerkt: 31 mei 2021 07:15 door jvbemmel.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

op zoek naar een klimmer :) 31 mei 2021 07:07 #1290713

  • jvbemmel
  • jvbemmel's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8
ik zal marcel eens bellen idd.
dank je!
Jeroen & Barbara op de Losbol!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

op zoek naar een klimmer :) 31 mei 2021 07:11 #1290717

Anders kan ik er volgende week woensdagmiddag wel even naar kijken...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

op zoek naar een klimmer :) 31 mei 2021 07:12 #1290718

  • jvbemmel
  • jvbemmel's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8
boarderbas schreef :
Anders kan ik er volgende week woensdagmiddag wel even naar kijken...

top! ik zal eerst Marcel eens raadplegen, dank je!
Jeroen & Barbara op de Losbol!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.110 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl