Goedemorgen Forum, voor onze Pearson 10M zoek ik iemand die de mast in durft.. mijn vrouw en ik hebben een poging gewaagd, maar zonder succes; ik heb een mastclimber setje en genoeg lieren, maar wij zijn duidelijk niet handig genoeg. in de mast moeten 3 dingen gebeuren:
- de windvane van de ST50 is kapot, ik heb het revisiesetje in huis.
- ankerlicht/toplicht doet het niet
- deklicht doet het niet, ik vermoed lampje kapot.
Wij liggen in Lelystad (Deko), dus is er wellicht iemand met klimtalent en ervaring om ons te helpen?
Vriendelijke groeten!
Jeroen & Barbara