Even onderdeks de roerkoning volgen.
Het kan zijn dat daar nog een borging/ring o.i.d. zit.
Bij mij hangt het roer idd aan deze pen, maar onderdeks zit een aansluiting van de stuurautomaat.
Als de pen er uit zou gaan, blijft het roer op deze bevestiging hangen.
En er zit een rubber afdichting, om de roeras, net boven de waterlijn.
Maar die vangt het roer echt niet op als deze naar beneden zou gaan.
Door deze constructie, kan ik in het water mijn roer er uit halen.
Heb ik i.v.m. schade in Laboe gedaan.