Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Nieuwe lummelbaslag voor oude Centaur

Nieuwe lummelbaslag voor oude Centaur 18 juli 2020 22:04 #1186441

  • Sean
  • Sean's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 15
Goede avond,

Wij hebben al vier jaar een mooie Centaur uit de jaren 70. Vandaag is de lummel beslag in twee delen verbroken. Mijn beslag ziet ongeveer zo uit:


AdB schreef :
Volgens deze oude thread:
Het beslag op de foto is een standaard Neutmast beslag voor de oude 'gouden' mast.Arent schreef :

Ik neem aan dat originele stukken niet te vinden zijn. Heeft iemand een raad over een vervang stukje?
Laatst bewerkt: 18 juli 2020 22:07 door Sean.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Nieuwe lummelbaslag voor oude Centaur 19 juli 2020 05:18 #1186456

Kun je hier iets mee?





Laatst bewerkt: 19 juli 2020 05:22 door Waterrimpels.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Nieuwe lummelbaslag voor oude Centaur 19 juli 2020 10:05 #1186510

  • Sean
  • Sean's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 15
Hurleyzeiler schreef :
Kun je hier iets mee?

Bedankt, maar wat afgebroken is, is het U-vormig eindstuk dat in de giek gaat. En mijn lummel moet iets hebben dat glijdt binnen het tor. Het lummel is ook van D vd Neut, maar de andere van Neutmast (boven) lijkt mij beter.







Laatst bewerkt: 19 juli 2020 10:08 door Sean.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Nieuwe lummelbaslag voor oude Centaur 19 juli 2020 15:35 #1186564

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Hi,

De Randmeer had dezelfde beslagen. Als je contact opneemt met Jachtwerf Heeg heb je kans dat er een oude giek ligt waar je iets mee kunt.

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Nieuwe lummelbaslag voor oude Centaur 24 juli 2020 10:13 #1187917

  • Sean
  • Sean's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 15
Bedankt, Arent!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.131 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl