Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Ramen Kievit 680 lekken

Ramen Kievit 680 lekken 01 mrt 2017 11:41 #813880

  • MiniJ
  • MiniJ's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32
Eén van de raampjes van mijn Kievit 680 is gaan lekken. De raamrubbers zoals nu gemonteerd zijn blijkbaar niet makkelijk te vinden. Voorlopig dichtgekit.
Ik vroeg mij nu af of ik de huidige ramen met aluminium rand vanbuiten niet zou kunnen vervangen door ramen in een rubberen raampees?

Iemand daar ervaring mee?
Idee van Prijzen?

Ander budget vriendelijke voorstellen?

groeten,

Johan
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ramen Kievit 680 lekken 01 mrt 2017 12:10 #813886

  • Apae
  • Apae's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6878
Ramen in een pees ken ik vooral van stalen schepen, niet op polyester. Daar wordt eerder een opgeschroefd raam gebruikt, en daarover zijn hier draadjes genoeg te vinden.
Om dat bij een van de vier ramen te doen, ga je alleen wel opvallend zien...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.098 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl