Eén van de raampjes van mijn Kievit 680 is gaan lekken. De raamrubbers zoals nu gemonteerd zijn blijkbaar niet makkelijk te vinden. Voorlopig dichtgekit.
Ik vroeg mij nu af of ik de huidige ramen met aluminium rand vanbuiten niet zou kunnen vervangen door ramen in een rubberen raampees?
Ramen in een pees ken ik vooral van stalen schepen, niet op polyester. Daar wordt eerder een opgeschroefd raam gebruikt, en daarover zijn hier draadjes genoeg te vinden.
Om dat bij een van de vier ramen te doen, ga je alleen wel opvallend zien...