je bedoeld een ledje opsturen ! oke dank je wel voor het aanbod, ondertussen is de klus geklaard
rare situatie ik heb zoals het was het lampje vervangen door een led, zelfs doorgegaan naar 3 leds
en nog steeds geen goede schaal verlichting, tot dat ik op het idee kwam het ledje niet onder in het kompas te monteren maar boven de schaalverlichting, zodat deze van bovenaf wordt verlicht en zowaar een enorm verschil, ik heb er twee geplaatst en perfect heel raar dat het zoals het was dus niet werkte
maar het werkt nu wel en daar gaat het om, de stroomsterkte is nu maar 14 ma dus heel erg weinig, maar licht zat zo als het teveel is dat kan er nog een weerstandje tussen, maar zo te zien is de lichtsterkte prima.
alweereengijp schreef :
Hier ook zo'n plastimo met nu een wit mini-ledje (en weerstandje natuurlijk) er in. Wel een dimmertje erbij want het is al snel teveel.
Heb er nog heel veel liggen, wil er best eentje aan je opsturen hoor.