Tijdens winterstalling 2014 krukaskeerring vervangen en saildriverubber.
Bij de 1e start veel lawaai bij iedere omwenteling, het lawaai verdween na +- 10 omwentelingen.
Daarna 2 jaar lang gezocht naar blijvende olielekkage.
Uiteindelijk na de 3e inspectie van het vliegwielhuis werd duidelijk dat er een scheur in het vliegwielhuis zat die doorliep in het vlak waar de pakking van de nokkenas wordt afgedrukt.
Graag wil ik naar aanleiding van dit probleem een tip geven.
Maak veel detail foto's en vergroot ze uit dan zie je meer dan met het blote oog.
Vraag; wie heeft er ook een scheur in het vliegwielhuis gehad en wat was de oorzaak?