Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: RAK - wat doe ik fout?

RAK - wat doe ik fout? 22 sept 2016 20:54 #769991

Hi Rakkers,

Ik heb RAK gedownload, en was aan het kijken of ik dat kan gebruiken voor de lange afstands race in Wemeldinge op 8 oktober.

Ik heb het boeienbestand van rijkswaterstaat en ik de conversie excel file van de RAK website.

Ik laad een aantal boeien in de RWS tab en dan sla ik de rak output tab op als .csv bestand.

Als ik dit probeer in te lezen in RAK (linker muisklik in boeien tab, 'bestand openen') krijg ik een foutmelding over een verkeerde syntax.

Wat doe ik fout?

Groet
Bas
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.083 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl