als je nog moet bouwen zou ik twee ruimtes maken waar een kunststof tank op maat strak in kan.
Bij onze standaard beneteau (1988) zijn ze denk ik van polyethyleen, transparant wit.
Toevallig afgelopen weekend weer nagezien, brandschoon, smaakloos.
Alleen zorgen dat ze niet kunnen vervormen, dus bv geen bolle bovenkant als er gevuld wordt. daarom strak erin met alleen ruimte voor de aansluitingen uitgespaard.
Als t nodig is kan je ze verwijderen om bij het staal te komen.
kwaliteit van water wordt vaak sterk beïnvloed doordat mensen er te zuinig mee om gaan waardoor het gaat bederven. Kip en ei verhaal.