Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Beluchter lekt, onderhoud??

Beluchter lekt, onderhoud?? 06 mei 2016 12:48 #732699

  • Cat-36
  • Cat-36's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1584
Dag Mannen,

Als de motor draait heb ik een lekkage uit een beluchter.
Deze is niet van de uitlaat, ik denk van de boiler, zitten zwarte waterstanden op van ong. 2 cm diameterr.

Nu is mijn vraag, moet je beluchters onderhouden?
En dan in deze, t water komt boven uit de belichter. Waarschijnlijk kalk of iets dergelijks!

Demonteren en ontklalken?

Ik lees jullie adviezen graag!

Groet en bedankt!
Ronald.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.086 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl