Dag Mannen,
Als de motor draait heb ik een lekkage uit een beluchter.
Deze is niet van de uitlaat, ik denk van de boiler, zitten zwarte waterstanden op van ong. 2 cm diameterr.
Nu is mijn vraag, moet je beluchters onderhouden?
En dan in deze, t water komt boven uit de belichter. Waarschijnlijk kalk of iets dergelijks!
Demonteren en ontklalken?
Ik lees jullie adviezen graag!
Groet en bedankt!
Ronald.