Ik heb vorig jaar de complete verstaging van m'n Etap22 vervangen.
De puttingen maakten een solide indruk maar heb ik niet kunnen beoordelen.
Volgens mij moet je flink slopen in de binnenschaal om er bij te komen. Niet iets wat je normaal gesproken even preventief doet. Hoe controleer je de puttingplaten en kom je erachter of ze slecht zijn?
Dan nog het probleem van de Etap-specifieke stag spanschroeven met bolkop. Deze worden snel krom getrokken bij het strijken van de mast. Helaas blijkt er lastig aan te komen. Iemand enig idee waar je die spanschroeven met bolkop (Linkse UNF5/16 draad) kunt kopen, of weet iemand die ze kan maken? (zie tekening)
Groet,
Gerwin