Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Beslag verwijderen

Beslag verwijderen 30 sept 2015 17:38 #668374

  • Mike87
  • Mike87's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1966
Hoi,

Onze boot ligt in de loods en we gaan de eerste voorbereidingen treffen voor de schilderbeurt.
Nu moet al het beslag eraf, maar sommige delen kan ik moeilijk loshalen, want dit zit onder het vinyl.
Het lostrekken vind ik zonde, hoe hebben andere dat opgelost? Of kan ik het eenvoudig weer vastlijmen?

Groet, Mike
Gib Sea 76
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Beslag verwijderen 30 sept 2015 18:30 #668388

  • ilCigno
  • ilCigno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18849
Wat bedoel je met "zit onder het vinyl"? Wat zit er dan onder?
Timo
Compromis 888 'il Cigno'
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Beslag verwijderen 30 sept 2015 18:39 #668394

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Ik denk moertjes van doorgebout spul. heb ik ook maar gelukkig geen vinyl.
Laatst bewerkt: 30 sept 2015 18:39 door Beauty.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Beslag verwijderen 30 sept 2015 18:47 #668397

  • Mike87
  • Mike87's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1966
Beauty schreef :
Ik denk moertjes van doorgebout spul. heb ik ook maar gelukkig geen vinyl.

Klopt :(
Gib Sea 76
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Beslag verwijderen 30 sept 2015 18:51 #668398

  • ilCigno
  • ilCigno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18849
Sneetje maken waar de bouten zitten en naderhand weer afdekken met een in kleur gelakt dun latje?
Timo
Compromis 888 'il Cigno'
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Beslag verwijderen 30 sept 2015 18:56 #668403

  • Mike87
  • Mike87's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1966
Ja, maar dat heeft mijn laatste voorkeur.
Gib Sea 76
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Beslag verwijderen 30 sept 2015 18:56 #668404

  • Mike87
  • Mike87's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1966
Kan je het weer strak vastlijmen?
Gib Sea 76
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.109 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl