Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Hoe heten die dingen

Hoe heten die dingen 27 aug 2015 19:03 #655771

  • Ejob
  • Ejob's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 701
Die "pikkies" op je boot, waar je de metalen elementjes van je tent op drukt om de tent vast te zetten.

Er zijn er 2 gebroken, die moet ik vervangen, maar lastig bestellen als je niet weet hoe ze heten.:)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Hoe heten die dingen 27 aug 2015 19:07 #655773

  • Waterblok
  • Waterblok's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5799
Die zijn er in soorten en maten, foto?
Ook de systemen verschillen...

Edit: Drukker of drukknoop zou de naam kunnen zijn
Laatst bewerkt: 27 aug 2015 19:09 door Waterblok.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Hoe heten die dingen 27 aug 2015 19:08 #655774

  • mvgalen
  • mvgalen's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 54
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Hoe heten die dingen 27 aug 2015 19:09 #655775

  • vanpupi
  • vanpupi's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1754
Bedoel je tenax sluitingen?

Edit mvgalen was me voor
Laatst bewerkt: 27 aug 2015 19:10 door vanpupi.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Hoe heten die dingen 27 aug 2015 19:14 #655778

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Hoe heten die dingen 27 aug 2015 20:12 #655798

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Stuurman aan wal ;-)
Laatst bewerkt: 27 aug 2015 20:13 door Anjo.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Hoe heten die dingen 27 aug 2015 20:56 #655823

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
Elke zeilmaker maakt buiskappen en verkoopt die dingetjes derhalve.
May sauce be upon you.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Hoe heten die dingen 28 aug 2015 06:25 #655858

  • WindVector
  • WindVector's Profielfoto
Of bedoel je:
lift-the-dot,
verkrijgbaar als zelftapper en schroefdraad voor moer.

Laatst bewerkt: 28 aug 2015 06:26 door WindVector.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Hoe heten die dingen 28 aug 2015 07:57 #655873

  • Ejob
  • Ejob's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 701
Thnx windvector, dat zijn ze, heb ze besteld!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Hoe heten die dingen 27 sept 2015 19:47 #667500

  • Ejob
  • Ejob's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 701
Vandaag de gebroken exemplaren vervangen.
Ik stond al klaar met boormachine en epoxy, ik ging er vanuit dat ik uit moest boren en terug moest plaatsen door ze in natte epoxy te zetten.

Maar soms zit het mee...met een moordenaar zo eruit, en nieuwe terug geschroefd in 5 minuten.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Hoe heten die dingen 27 sept 2015 22:51 #667553

  • ilCigno
  • ilCigno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18849
Soms zit het mee!
Heb je er voor de zekerheid nog een beetje butylkit onder gedaan?
Timo
Compromis 888 'il Cigno'
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Hoe heten die dingen 28 sept 2015 08:45 #667601

  • Ejob
  • Ejob's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 701
Nee.

Zit in een rand massief polyester, niet nodig dan toch?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Hoe heten die dingen 28 sept 2015 10:17 #667657

  • ilCigno
  • ilCigno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18849
Als er geen enkele kans op lekkage is niet uiteraard.
Timo
Compromis 888 'il Cigno'
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.138 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl