Home
Zoeken
Mijn profiel
Forum
Index
Recente discussies
Regels
Help
Zoeken
Artikelen
Varen met...
Recensies
Diversen
Reisverhalen
Cartoons
Techniek
Sitenieuws
Weer en wind
Windguru
Weergrafieken
Links
Informatie
Forumregels
Contact
Adverteren
Wie zijn wij
Welkom
Onthoud mij
Login
Gebruikersnaam/wachtwoord verloren?
Registreer
Mijn Menu
ZeilersWiki (tijdelijk niet beschikbaar)
What's Up
Geen evenementen
Wedstrijd
Geen evenementen
Index
Recente discussies
Regels
Help
Zoeken
Welkom,
Gasten
Forum
Techniek & Onderhoud
Algemene vragen techniek & onderhoud
staartstuk volvo penta 290
Onderwerp: staartstuk volvo penta 290
staartstuk volvo penta 290
03 aug 2015 22:44
#648593
bergens
Offline
Gebruiker
Berichten: 4
Geachte lezer,
Vandaag op boot geweest, wilde mijn staartstuk laten zakken maar helaas reageerde de knop niet voor naar beneden.
Het gekke was dat hij wel omhoog kon maar dus niet naar beneden.
Iemand enig idee?
gr
Hans Bergens
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Forumcategorieën
Algemeen
- Fotoboek
- Watersport algemeen
- Opstappers database
- Vaargebieden & ligplaatsen
- De Grote Verhalen
- Reisvoorbereiding en veiligheid
- - Meteo
- - Vertrekkersinfo
- - Elektronische navigatie
Zeiljachten/open boten
- Ervaringen, eigenschappen & specificaties
- Kleding en toebehoren
- Projecten
- Aan- en verkooptips
- Zeiltechniek & wedstrijdzeilen
- - Solozeilen
- Zeilen, stagen en aanverwanten
- Overige algemene vragen
Marktplaats
- Te koop aangeboden
- Gezocht / gevraagd
- Sponsors marktplaats
Techniek & Onderhoud
- Handleidingenhoek
- Algemene vragen techniek & onderhoud
- Interieur
- Lakken en verven
- Motoren
- Onderhoud: hout
- Onderhoud: polyester, epoxy etc
- Onderhoud: staal / aluminium
- Stroom & elektrische apparatuur aan boord
- - Raspberry Pi, Arduino etcetera
Forum
Techniek & Onderhoud
Algemene vragen techniek & onderhoud
staartstuk volvo penta 290
Gemaakt door
Kunena
© Zeilersforum.nl