Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Roerblad Piewiet 700

Roerblad Piewiet 700 08 jan 2015 17:53 #585563

Hallo allemal,
Ik ben frans (excuseer mijn Nederlands), eigenaar van een Piewiet 700 met motorbun (van 1987, nummer weet ik niet meer, gerestaureerd in 2012-2013).
De roerblad van dit boot is een beetje te veel gekompenseerd, en het gedrag van de boot is niet goed. Lastig boven 4-5 knt. :evil: Ik heb een heel mooie roerblad van RVS, NACA0015, dus niet origineel.
Ik ben van plan eeen nieuwe roerblad to maken, maar heb geeen ideed hoe de originele ziet.

Mijn vraag : heeft iemand een Piewiet 700 met originele roerblad op de wal voor de winter ? Ik zou heel graag deze roerblad meten, om een nieuw te maken (hout).

Ik woon in de regio van den Haag, maar Nederland is niet zo groot.

Dank u wel.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Roerblad Piewiet 700 14 jan 2015 15:59 #587229

  • flash234
  • flash234's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 56
Als je regio Zaandam niet te ver vindt kun je bij die van mij langskomen. Die staat nu op de kant.


Laatst bewerkt: 14 jan 2015 17:44 door flash234.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.096 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl