Hallo allemal,
Ik ben frans (excuseer mijn Nederlands), eigenaar van een Piewiet 700 met motorbun (van 1987, nummer weet ik niet meer, gerestaureerd in 2012-2013).
De roerblad van dit boot is een beetje te veel gekompenseerd, en het gedrag van de boot is niet goed. Lastig boven 4-5 knt.

Ik heb een heel mooie roerblad van RVS, NACA0015, dus niet origineel.
Ik ben van plan eeen nieuwe roerblad to maken, maar heb geeen ideed hoe de originele ziet.
Mijn vraag : heeft iemand een Piewiet 700 met originele roerblad op de wal voor de winter ? Ik zou heel graag deze roerblad meten, om een nieuw te maken (hout).
Ik woon in de regio van den Haag, maar Nederland is niet zo groot.
Dank u wel.