Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Gezocht: RVS-lasser / constructeur voor windvaan

Gezocht: RVS-lasser / constructeur voor windvaan 27 mrt 2014 20:37 #499779

Al bijna een jaar staat mijn Navik windvaan mij vragend aan te kijken wanneer ie nou op de spiegel gemonteerd mag worden.
Hiervoor moeten er nog wat constructieve aanpassingen gemaakt worden om hem goed te kunnen monteren. Dat monteren lukt me zelf nog wel, maar er moet wat RVS-pijp gebogen en gelast worden.

Wie-o-wie heeft de kennis en is bereid wat van zijn vrije tijd op te offeren om samen met mij een constructie te bedenken en te maken om hem correct te kunnen monteren? Ikzelf denk aan wat buigwerk en het lassen van steunen om hem aan de spiegel te kunnen bevestigen.

De boot ligt in Jachtcentrum Dintelmond aan het Volkerak.

Zie onderstaande foto's. Daar hangt/staat hij in de positie zoals die ongeveer moet komen.

Bijlage 2013-08-0113.39.03.jpg niet gevonden



Bijlage 2013-08-0113.37.08.jpg niet gevonden



Uiteraard tegen vergoeding.
Na een periode van stilte ben ik er weer...!
Laatst bewerkt: 27 mrt 2014 20:40 door Belerion II.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Gezocht: RVS-lasser / constructeur voor windvaan 28 mrt 2014 08:36 #499871

  • jerry
  • jerry's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7551
Ons forumlid Lasklus zou je misschien behulpzaam kunnen zijn. Stuur een PB via zijn profielpagina.www.zeilersforum.nl/index.php/.../userprofile/Lasklus
Laatst bewerkt: 28 mrt 2014 08:37 door jerry. Reden: Aanvulling
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Gezocht: RVS-lasser / constructeur voor windvaan 28 mrt 2014 11:53 #499943

  • svalk
  • svalk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3999
Belerion II schreef :
Al bijna een jaar staat mijn Navik windvaan mij vragend aan te kijken wanneer ie nou op de spiegel gemonteerd mag worden.
Hiervoor moeten er nog wat constructieve aanpassingen gemaakt worden om hem goed te kunnen monteren. Dat monteren lukt me zelf nog wel, maar er moet wat RVS-pijp gebogen en gelast worden.

Wie-o-wie heeft de kennis en is bereid wat van zijn vrije tijd op te offeren om samen met mij een constructie te bedenken en te maken om hem correct te kunnen monteren? Ikzelf denk aan wat buigwerk en het lassen van steunen om hem aan de spiegel te kunnen bevestigen.

De boot ligt in Jachtcentrum Dintelmond aan het Volkerak.

Zie onderstaande foto's. Daar hangt/staat hij in de positie zoals die ongeveer moet komen.

Bijlage 2013-08-0113.39.03.jpg niet gevonden



Bijlage 2013-08-0113.37.08.jpg niet gevonden



Uiteraard tegen vergoeding.

Ik weet nog een super lasser , een echte vakman, die vrijwel alles kan lassen en die in Dinteloord woont en alles mobiel heeft in zijn auto. Stuur me een PB tje dan geef ik je het tel nr. ;)
Ieder voordeel heb zijn nadeel en ieder nadeel heb zijn voordeel.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.102 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl