Al bijna een jaar staat mijn Navik windvaan mij vragend aan te kijken wanneer ie nou op de spiegel gemonteerd mag worden.
Hiervoor moeten er nog wat constructieve aanpassingen gemaakt worden om hem goed te kunnen monteren. Dat monteren lukt me zelf nog wel, maar er moet wat RVS-pijp gebogen en gelast worden.
Wie-o-wie heeft de kennis en is bereid wat van zijn vrije tijd op te offeren om samen met mij een constructie te bedenken en te maken om hem correct te kunnen monteren? Ikzelf denk aan wat buigwerk en het lassen van steunen om hem aan de spiegel te kunnen bevestigen.
De boot ligt in Jachtcentrum Dintelmond aan het Volkerak.
Zie onderstaande foto's. Daar hangt/staat hij in de positie zoals die ongeveer moet komen.
Bijlage 2013-08-0113.39.03.jpg niet gevonden
Bijlage 2013-08-0113.37.08.jpg niet gevonden
Uiteraard tegen vergoeding.