Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Het grote koopjes tip topic.

Het grote koopjes tip topic. 20 okt 2022 18:32 #1431401

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32545
Seep schreef :
@ Calidris: wat voor capaciteit dynamo heb je er voor staan?

Mooi, maar daar loop ik vanwege onderhoud heel hard van weg.

Kan best zijn dat de eigenaar R.I.P. is en de familie er af moet.

Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Ongevraagd advizeur
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 21 okt 2022 12:29 #1431626

  • Bert65
  • Bert65's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5256
sjoerd1981 schreef :
pieter2 schreef :
Is geen 25 voet, maar eerder 20 voet (Beneteau Forban, 6 meter lang)

Maar zeker geinig bootje. Robuuste scheepjes, ook geschikt voor wat groter water.


Leuke bootjes, in de havens van Normandië liggen er altijd wel een paar. Zien er uit alsof ze wat kunnen hebben. Wel bijzonder dat deze een inboard heeft, ik zag er meestal een (relatief zware) BBM achter hangen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 22 okt 2022 20:39 #1432080

  • freek1970
  • freek1970's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3577
Ook niet onaardig een Loper voor winter prijs. Blijven mooie zelfs moderne boten om te zien. Kiel kan een eigen leven leiden bij loper kan probleem zijn. Dat probleem is goed op te lossen door de kielbak te versterken. Eenmaal zo opgelost heb je een erg mooi bootje! www.marktplaats.nl/v/waterspor...2-standfast-loper-27

Freek
Het mooist is de boot waar je zelf de sleutels van hebt.
Laatst bewerkt: 22 okt 2022 20:39 door freek1970.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 31 okt 2022 21:16 #1434158

Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 31 okt 2022 21:47 #1434167

  • bape
  • bape's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 736
Dit is geen EPIRB lijkt mij. Gewoon via VHF?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 31 okt 2022 21:51 #1434169

bape schreef :
Dit is geen EPIRB lijkt mij. Gewoon via VHF?

Nee, dat klopt. Het is de MOB1 van Ocean Signal…….als het goed is ;)

In Nederland rond de 320 Euro……
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 31 okt 2022 21:53 #1434170

  • AdB
  • AdB's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 4944
Iemand was me voor :laugh:
Tornado sport
Een monohull is eigenlijk een multihull die niet "af" is...
Laatst bewerkt: 31 okt 2022 21:55 door AdB.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 31 okt 2022 21:54 #1434171

  • bape
  • bape's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 736
Ah ja, idd... nu zie het het. Ja dat is voor de helft van de prijs
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 01 nov 2022 01:09 #1434180

  • Kock1964
  • Kock1964's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6486
Heb je 'm besteld inmiddels? Ik vind hun website wel serieus: stock4less.eu/en-nl/pages/our-story
René

Ps. Niet alle producten zijn koopjes…

Laatst bewerkt: 01 nov 2022 01:24 door Kock1964.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 01 nov 2022 01:27 #1434181

  • Kock1964
  • Kock1964's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6486
…en op de website van de leverancier is die anders geprijsd, iemand heeft een fout gemaakt bij Amazon of ze doen een keiharde promo om de site bekend te maken. Ik was getriggerd omdat ik onlangs zo’n ding heb gekocht bij Boone voor 320 euro. Ik heb ‘m besteld en zodra die binnen is laat ik het weten. Inclusief verzendkosten 151 euro.
René

Laatst bewerkt: 01 nov 2022 01:39 door Kock1964.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 01 nov 2022 06:14 #1434186

MOB1 voor dat bedrag is zeker interessant, dank voor de tip. Bijna te goed, dus ik vrees voor de batterijdatum oid?
“A good engineer gets stale very fast if he doesn’t keep his hands dirty.”
– Wernher von Braun
Laatst bewerkt: 01 nov 2022 06:14 door Aquaplanning.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 01 nov 2022 06:49 #1434192

  • Kock1964
  • Kock1964's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6486
Aquaplanning schreef :
MOB1 voor dat bedrag is zeker interessant, dank voor de tip. Bijna te goed, dus ik vrees voor de batterijdatum oid?

Ik zal het laten weten als het geleverd is.
René
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 01 nov 2022 08:57 #1434236

Aquaplanning schreef :
MOB1 voor dat bedrag is zeker interessant, dank voor de tip. Bijna te goed, dus ik vrees voor de batterijdatum oid?

Staat 7 jaar batterijhoudbaarheid bij en 5 jaar garantie. Zou dus een nieuwe levering moeten zijn. Ik heb er twee besteld.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 01 nov 2022 09:09 #1434242


Aan de overkant wellicht zonder BTW te koop. 3 jaar geleden £150.- voor betaald excl.
geen sponsor alhier
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 02 nov 2022 11:30 #1434493

  • Kock1964
  • Kock1964's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6486
Het was te mooi om waar te zijn.
René
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 02 nov 2022 11:35 #1434495

Boefje!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 02 nov 2022 11:43 #1434497

  • Seep
  • Seep's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 109
leek me ook heel goedkoop anders van de 'vrachtauto' gevallen...

ook al mee gemaakt.

Komen ze bij je om ze te herprogrammeren. :laugh:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 02 nov 2022 11:54 #1434498

Kock1964 schreef :
Het was te mooi om waar te zijn.
René


Ja, helaas. Wel leuk om het te proberen ....
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 02 nov 2022 17:27 #1434549

  • AdB
  • AdB's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 4944
www.yachtfocus.com/gebruikte-b...dt-caribbean-40.html

Kan een koopje zijn voor de handige harry.
Wat ik hilarisch vind is dat ze kennelijk ooit een sleepje hebben
gehad van KNRM en dat ongegeneerd in de fotopresentatie zetten.

A
Tornado sport
Een monohull is eigenlijk een multihull die niet "af" is...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 02 nov 2022 17:33 #1434552

Zonder dat hondenhok een mooi van de Stadt lijntje. Eenvoudig ingetimmerd. Wat zou dit in woodcore of aluminium nu waard zijn geweest?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 02 nov 2022 18:28 #1434559

  • Kock1964
  • Kock1964's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6486
En er mag een update plaatsvinden…
René

Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 02 nov 2022 19:47 #1434571

  • Teun69
  • Teun69's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 328
Had ‘m ook al gezien. Paar jaar geen onderhoud gehad ingewaterd , teakdek wat er ook wss al een poosje oplegt.. kon nog wel eens tegenvallen al met al

Ps hij was al gereserveerd, maar nu weer terug in de verkoop
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 02 nov 2022 19:55 #1434575

  • AdB
  • AdB's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 4944
Kock1964 schreef :
En er mag een update plaatsvinden…
René

Dat is toch altijd het geval met dit soort projecten.
Nieuwe marifoon, AIS transponder en een Intel Nuc met OpenCPN (of RPI4 :huh: )
bij de kaartentafel. Lijkt mij standaard.
En dan hebben we nog niet over batterijen gehad....

A
Tornado sport
Een monohull is eigenlijk een multihull die niet "af" is...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 02 nov 2022 22:20 #1434589

“Wat roest en lekkage ramen”……..

Woorden geschreven door de makelaar!

Mijn woordkeuze zou wellicht kunnen zijn; Doorgerot op diverse plaatsen. :whistle:

Ik kan er naast zitten hoor, maar dit soort uitingen van een makelaar doen bij mij alle alarmbellen afgaan.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Het grote koopjes tip topic. 02 nov 2022 23:26 #1434594

  • hnrts
  • hnrts's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1783
Ik heb de boot in het echt gezien en de makelaar gesproken. Laten we het er op houden dat enkele reis naar de sloop mijn idee is. Over de toelichting van de makelaar zal ik maar niks zeggen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 1.660 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl