Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Lifebuoy light ... wat een rommel

Lifebuoy light ... wat een rommel 22 mrt 2021 19:50 #1265445

  • Kock1964
  • Kock1964's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6489
.. of ligt het aan mij. Ik heb 2 van die dingen en beiden doen het matig tot niet. Lampjes nieuw, batterijen zijn nieuwe. Batterijen gaan op de juiste manier en ja ;) ik hou m ondersteboven voor test. Nog meer mensen met dezelfde ervaring??
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Lifebuoy light ... wat een rommel 22 mrt 2021 20:12 #1265458

  • SanderH
  • SanderH's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4472
Helaas zelfde ervaring.
Nu een LED bouy
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Lifebuoy light ... wat een rommel 22 mrt 2021 20:42 #1265471

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7385
en ja ;) ik hou m ondersteboven voor test.
Je moet m juist rechtop houden :)
Maar inderdaad de betrouwbaarheid is bedroevend laag.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Lifebuoy light ... wat een rommel 22 mrt 2021 20:44 #1265474

  • Frodoo
  • Frodoo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 549
Elk jaar verse batterijen en het ding werkt prima, rechtop, niet op de kop...
Trots op de kappers.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Lifebuoy light ... wat een rommel 22 mrt 2021 20:58 #1265481

  • Ilex
  • Ilex's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9498
Ik had er om de een of andere reden twee, de kantel en ook een met een magneetschakelaar. Deden het altijd.
Sous les pavés, la plage.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Lifebuoy light ... wat een rommel 22 mrt 2021 21:09 #1265486

  • Kock1964
  • Kock1964's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6489
Mmmm..vreemd, mooi dat de ervaringen niet allemaal bedroevend zijn.

René
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Lifebuoy light ... wat een rommel 22 mrt 2021 21:17 #1265490

Hier het zelfde.
Nooit goed werken en altijd water in het doorzichtige kapje.
Had er ok 2 en heb ze weggegooid
Voorheen Domper voorheen Re-fresh
Lid sinds 2011
Met vriendelijke groeten Rob
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Lifebuoy light ... wat een rommel 22 mrt 2021 23:02 #1265522

  • ilCigno
  • ilCigno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18849
Ik had ook een dergelijk model (maar niet exact dezelfde), nooit problemen mee gehad. Wel ieder jaar uit voorzorg de batterijen vernieuwd. Regelmatig getest zowel droog als in het water deed het altijd.
Timo
Compromis 888 'il Cigno'
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Lifebuoy light ... wat een rommel 22 mrt 2021 23:12 #1265524

  • mrtnm
  • mrtnm's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2163
Midnight Blues schreef :
Hier het zelfde.
Nooit goed werken en altijd water in het doorzichtige kapje.
Had er ok 2 en heb ze weggegooid

Had ik ook, altijd water in het kapje. Zonder de oppervlaktes schoon te maken een randje polymax onder het kapje en sindsdien, zeker 8 jaar, altijd droog. Werkt ook altijd. Was indertijd de goedkoopste die ik kon vinden.

Martijn :)
Leisure 22


www.leisure17-22.nl/

Zo snel mogelijk weer een Grote reis!!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.124 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl