Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Overloopslede

Overloopslede 16 juli 2020 12:56 #1185837

Tijdens vakantie: "Pang" en de grootschoot slede kwam van de rails af.
En vervolgens: tik,tik, tik,....
Kunststof kogeltjes rolden er uit; een deel verdween zo overboord.

Dit bleek te komen door breuk in eindstuk van de overloop.





Kennelijk een bekend probleem want bij een nieuw besteld exemplaar is dit eindstuk van metaal.




Nu weet ik ook wat size "1, 2, 3 en 4" betekent B)


(Kost wat maar dan heb je ook wat)
Najad 330

www.zomers.net
Laatst bewerkt: 16 juli 2020 12:59 door Cees Zomers.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.094 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl