Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Wat is dit?

Wat is dit? 01 feb 2020 22:46 #1123448

  • Jooris
  • Jooris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 54
Ik vond dit ding op mijn boot. Iemand enig idee wat het is?


Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Wat is dit? 01 feb 2020 22:59 #1123454

  • mrtnm
  • mrtnm's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2163
Volgens mij hoort dat bij een kompas, om hem te kunnen compenseren? Maar welke.. :huh:

Martijn :)
Leisure 22


www.leisure17-22.nl/

Zo snel mogelijk weer een Grote reis!!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Wat is dit? 02 feb 2020 00:26 #1123472

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
Hij is zeker van een compas.
In mijn contest 130 zit er ook één. Je kan hem er in schuiven om je compas te compenseren.
May sauce be upon you.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re:Wat is dit? 02 feb 2020 06:25 #1123484

  • Eddy K
  • Eddy K's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1033
Zeker, heb er vorig jaar ook één tweedehands gekocht.
Alleen nog geen tijd voor gehad.
Huitema zeeschouw 9,3m Aalsmeer
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Wat is dit? 02 feb 2020 20:11 #1123741

  • Jooris
  • Jooris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 54
Aha! Dus dat hij achterin mijn kaartentafel ligt zegt iets over hoe nauwkeurig mijn kompas is. Eens kijken of hier al een discussie gestart is over kompas compenseren.

Bedankt! weer iets geleerd.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.109 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl