Het antislipmateriaal in de kuip van mijn bootje heeft z'n beste tijd gehad, zit er al ruim 30 jaar in dus dat heeft zich kranig gehouden.
Treadmaster is duur, en de platen zijn in een voor mijn scheepje onhandig formaat, teveel restafval of naden waar ik ze eigenlijk niet wil.
Nu valt mijn oog op het volgende:
www.allesvankurk.nl/rubberkurk...-m-x-1-m-x-3-mm.html
Over smaak valt niet te twisten, maar naar mijn mening past dit wel bij mijn bootje.
Dit soort rubber/kurk mengsels worden ook in de industrie gebruikt en zijn olie/diesel bestendig.
UV bestendigheid kan ik niet achterhalen maar lijkt me eerlijk gezegd geen groot probleem.
Een rol van 10m2 (10x1) kost 105 euro, ik heb aan 3 meter ruim genoeg, iemand die het experiment ook durft aan te gaan en een deel (maximaal 6 meter) wil kopen ?