Lekker druk mijn scheepje wat groot onderhoud te geven.
Dat betekent ook dat al het beslag, voor ik het terug monteer, weer opgeleukt moet worden.
Aangezien dit alles bij elkaar best wel optelt qua werk ben ik op zoek naar wat tips.
Natuurlijk wel eerst gezocht hier, maar nog niet alle antwoorden gevonden.
Om te beginnen:
- De raampjes zijn er uit. Ze worden terug geplaatst met Gebo tape, maar eerst moet de oude kit er af. De grote stukken kan ik met een breekmesje wegsnijden, maar hoe haal je zo makkelijk\snel mogelijk de meuk uit de kleine geleufjes enzo? En dat zonder grote krassen op het aluminium natuurlijk.Ik heb een mix van zwarte en bruine kit (voor wat het waard is

).