Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Teak dek slopen en vervangen (door epoxy/polyester)?

Teak dek slopen en vervangen (door epoxy/polyester)? 16 nov 2017 04:09 #891517

  • Skyhi
  • Skyhi's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 203
Beste allemaal,

Heeft iemand ervaring met of ideeën over het slopen van een lekkend teak dek? De boot is 35 voet lang, 10 voet breed en het is een bijna flush dek (kleine kajuitopbouw). Reparatie is geen optie, dek is echt op.

Ik ben op zoek naar zo specifiek mogelijke info over:
- kosten / tijd van het wegslopen van het oude dek;
- kosten / tijd reparatie onderliggende multiplex;
- kosten / tijd nieuw teak of nog liever:
- kosten / tijd nieuw glasmattendek of flexiteek of iets anders;
- iemand die dit kan of kan helpen (professioneel of tegen vergoeding).

Alle input is welkom, ook van degenen die gaan vragen waar ik in godsnaam aan begin, en dat plastic teak lelijk is en dat een polyester dek in plaats van hout nooit mooi kan worden. Ik ben gewoon heel benieuwd naar ervaringen met kosten en tijd voor zoiets.

Thanks!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Teak dek slopen en vervangen (door epoxy/polyester)? 16 nov 2017 07:30 #891528

Henny (Team Zeilersforum.nl)

It is when you are riding out your first gale in a boat you have built yourself that you wonder about some of the doubtful workmanship that went into her - John Guzzwell

www.fram.nl
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Teak dek slopen en vervangen (door epoxy/polyester)? 16 nov 2017 08:02 #891536

  • Seashore
  • Seashore's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 863
Als je via de bekendste zoekmachine zoekt op: (site:www.zeilersforum.nl teakdek) alles tussen de haakjes kopiëren en plakken, kun je gericht zoeken op deze site. Als je i.p.v. "teakdek" "teakdek vervangen" invult zoek je nóg weer specifieker. Succes. ;)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.103 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl