Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Op de wal zonder mast

Op de wal zonder mast 08 okt 2017 20:45 #880654

  • Zeppos
  • Zeppos's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 238
Hoi,

Aangezien te top valschijven aan vervanging toe zijn laat ik binnenkort, bij het op de wal zetten, de mast maar meteen verwijderen. Ik heb de Selden richtlijnen doorgenomen en alles lijkt redelijk voor de hand liggend.

Zijn er echter do's en dont's dewelke ik zeker moet in acht nemen aub?

Grts,

Z
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.089 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl