Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Battman II

Battman II 03 okt 2017 05:50 #878703

  • OldBawley
  • OldBawley's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2441
Ik gebruik een Mastervolt Battman II om te zien wat de accu´s doen.





Dat metertje heeft nog een uitwendig extra drukschakelaartje om de mode te verzetten en een extra schakelaar voor de verlichting.

Werkt prima, tevreden, maar... het schermpje word zo langzamerhand onleesbaar. Is dan ook ???? twintig plus jaar en al die tijd met verlichting aan.

Is zoiets nog te redden ?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Battman II 03 okt 2017 06:37 #878714

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Goede scanner, goed OCR programma en iemand die weet hoe hij t weer meer contract kan geven?

www.rug.nl/society-business/ce...ogram/2007-2/ocr.pdf
Stuurman aan wal ;-)
Laatst bewerkt: 03 okt 2017 06:38 door Anjo.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Battman II 03 okt 2017 08:22 #878755

  • ilCigno
  • ilCigno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18849
Wat heeft OCR met een LCD schermpje te maken Anjo?

Ik heb de Battman ook (inderdaad 20 jaar oud) en merk nog niets van slechtere afleesbaarheid. De verlichting gaat bij mij aan in combinatie met de instrumentverlichting, dus alleen bij 's nachts varen. Op zich is een LCD scherm niet te herstellen, maar in principe wel te vervangen. Gezien de leeftijd is dat waarschijnlijk niet lonend en is zo'n schermpje waarschijnlijk ook niet meer verkrijgbaar. Je zou hem beter kunnen vervangen door een andere, ze worden tweedehands wel eens aangeboden. Of het schermpje transplanteren van een andere kapotte Battman. Als dat niet lukt rest niets anders dan een modern equivalent te kopen.
Timo
Compromis 888 'il Cigno'
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Battman II 03 okt 2017 08:23 #878756

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8559
Wel een beetje omslachtig denk ik Anjo. Klokje op de scanner leggen om het af te kunnen lezen...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.106 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl