Ik heb een Gori drieblads klapschroef. Dat is een prima schroef, maar heeft wel een nadeeltje. Er zitten twee op maat gemaakte anodes op die samen ruim € 90,- kosten bij vervanging. Nu zat ik te denken. Zou het helpen als ik, naast deze originele Gori anodes, ook nog een extra anode op de schroefas zet? Het idee is dat de Gori anodes zich dan wellicht wat langzamer opofferen en dus langer meegaan. De extra anode zou wel voor de uithouder komen. Tussen de uithouder en de schroef is te weinig plek. Zou dit kunnen werken of kan ik me de moeite besparen?