Het zal in jullie rubrieken wel eens langsgekomen zijn.Onder mijn pomp komt na het pompen een plasje water(of zo iets...)boven langs de rubber ring.Ik neem aan ,dat dat niet moeilijk te verhelpen is.Wellicht een klusje voor de winterstalling?
Thelmhout