Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: PAR-toilet

PAR-toilet 28 juli 2017 20:35 #856300

  • Thelmhout
  • Thelmhout's Profielfoto
Het zal in jullie rubrieken wel eens langsgekomen zijn.Onder mijn pomp komt na het pompen een plasje water(of zo iets...)boven langs de rubber ring.Ik neem aan ,dat dat niet moeilijk te verhelpen is.Wellicht een klusje voor de winterstalling?
Thelmhout
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.083 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl