Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Bevestiging doradeboks

Bevestiging doradeboks 28 juli 2017 05:34 #856000

  • Dvds
  • Dvds's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 98
Geachte forumleden,
Ik heb twee doradeboksen met luchthappers van het merk Plastimo op het kajuitdek van mijn boot staan. Die heb ik 4 jaar geleden gemonteerd. Wat mij na 2 jaar op viel was dat er scheurtjes ontstonden in de bevestigingslippen. Vorig jaar heb ik er 1 vervangen. Enkele dagen geleden werd die andere van dek geblazen bij winkracht 5/6 op de Noordzee. Heeft iemand dezelfde ervaringen met die doradeboksen? In die boks die ik vorig jaar vervangen had zitten nu ook al scheurtjes in enkele lippen. Zijn die boksen wel geschikt voor hun taak?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Bevestiging doradeboks 28 juli 2017 07:07 #856023

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6478
foto?
draai je de schroeven/ bouten-moeren niet te strak aan?
vroeger had ik ook 2 van die dingen, bevestigingspunten zijn nooit gescheurd
wel lekten ze met een beetje water aan dek, na een jaar of 15 werden ze grijs en
plakkerig
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Bevestiging doradeboks 28 juli 2017 13:52 #856174

  • Dvds
  • Dvds's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 98
Bedankt voor je reactie.
Ik heb de doradeboksen met rvs parkers vastgezet. Naar mijn mening niet te strak. Na verloop van tijd zie ik scheurtjes ontstaan. Ik heb er foto's van maar ik weet niet hoe ze te plaatsen op zeilersforum.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Bevestiging doradeboks 28 juli 2017 13:54 #856178

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
kijk eens bij de Help functie ??

zeilersforum.nl/index.php/forum-125/help#foto
Stuurman aan wal ;-)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Bevestiging doradeboks 28 juli 2017 13:58 #856183

Leg een nylon ring achter de parker.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.105 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl