Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Centaur roer constructie

Centaur roer constructie 20 juli 2017 19:40 #854046

  • Jeroen19
  • Jeroen19's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1
Hebben onlangs een Centaur gekocht (denk van rond jaren 70/80), die lange tijd (7-10 jaar) op de wal gestaan had. Ondertussen te water, zeilt prachtig, maar roer gaat erg stroef.
Voor ik de bout losdraai boven op de roerpen om eea te smeren of met W40 te bespuiten, heeft er iemand een tekening van het roer? Wil voorkomen dat door iets verkeerd los te draaien het roer op de bodem ligt ....
Het is ondiep genoeg om naast de boot te staan, maar toch. Eruit halen is voor de zomer even geen optie.
Andere tips hierover ook welkom.
Dank.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Centaur roer constructie 20 juli 2017 21:07 #854071

Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.098 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl