Vandaag de dekschakelaars voor de ankerlieren vervangen.
Natuurlijk weer een nieuwer model van LEWMAR, en dus extra gaten boren, ook voor de draden vervat in een huls die excentrisch geplaatst is en naar beneden loopt.
Voor het eerst Butyl tape gebruikt: de lokale watersport juwelier had het niet, dus besteld bij KOK watersport.
Wat een maf maar prachtig spul! Wel meer werk dan SIKAFLEX, maar een veel beter gevoel over.
Misschien was het de hoge temperatuur buiten, maar de witte beschermtape lostte maar slecht. Moest met de duim steeds wat bleef hechten aan deze tape lossen.
Anyway: in het vervolg ga ik voor het verhelpen van lekkages bij het dekbeslag alleen nog maar Butyl gebruiken!