Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Atis uitschakelen

Atis uitschakelen 16 mei 2017 15:40 #835708

  • victory
  • victory's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 25
Ik heb een Simrad RS82 marifoon. Ik vraag mij af hoe ik de Atis kan uitzetten.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Atis uitschakelen 16 mei 2017 15:43 #835709

In de zeestand zetten, 25 W
maar dan alleen op zee. binnen wateren moet je ook ATIS meesturen
RYA Yachtmaster
The superior sailor uses his superior knowledge to avoid situations requiring his superior skill
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Atis uitschakelen 16 mei 2017 21:10 #835799

  • Zeilvis
  • Zeilvis's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1389
eerst Shift en dan OK toets drukken
Op mijn verzoek is mijn forumnaam veranderd van Zeilzin naar Zeilvis. Hierin zijn zeilen en duiken verbonden. Groeten uit Delfzijl, Evert
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Atis uitschakelen 17 mei 2017 08:06 #835865

Moet je op zee sowieso doen anders worden veel kanalen automatisch naar laag vermogen gezet.
Ad
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.106 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl