Er is een aardige discussie gaande over een monitor buitne, maar ik ben eigenlijk opzoek naar een niet al te grote monitor voor binnen. Niet te zwaar, laag stroom verbruik en het liefst natuurlijk met een 12V aansluiting. Ik zie op tweakers wel wat staan met een verbruik van 10W
Daarnaast opzoek naar een goede zwenkarm voor wandmontage, stevig en flexibel genoeg om om te klappen, zodat er vanuit het zitgedeelte ook naar gekeken kan worden.
Iemand wat suggesties?