Ik heb zeeeer slechte ervaringen met square model Qickboiler.
Voor 6 jaar terug nieuw gekocht.na 2 jaar lekkage.Gerepareerd en hoopte dat het goed was, maar Puntlassen aan binnenzijde houden het niet, knappen los en hij gaat dan lekken bleek later. Maar omdat ik dat toen nog niet doorhad na 3 jaar een nieuwe gekocht. Binnen een jaar lekte hij weer wat. opgestuurd naar leverancier. Mankeerde niets aan, was niet lek als antwoord. Opnieuw geplaatst lekte nog steeds ,najaar er weer uit en naar leverancier terug. Kreeg hem terug... lekte echt niet. Weer geplaatst lekte echt wel. Video filmpje gemaakt van lekken waar het achter isolatie uitkwam. Na 3 jaar kon ik een nieuwe krijgen maar heb toen gekozen voor ronde slimline(slanke ronde) en heb nu na een jaar gebruik geen lekkage meer.
groet Jan van Joeky
Ps. lekkage was niet zo veel maar je werd gek van de waterpomp die iedere keer aansloeg omdat er drukverlies was.
Hen3: niet werkende en bovendien overbodige quote verwijderd.