Door omstandigheden komt het huis van mijn opa en oma te koop. Voor hun huis staan twee extreem rechte hoge bomen. Ik weet dat er ooit iemand bij ze aan de deur is geweest die interesse had voor deze bomen om er masten van te maken.
Het gaat om traaggroeiende coniferen met hoogte tussen de 10 en 15 meter. De bomen zijn zeker 65jaar oud
Ik zou het zonde vinden als nieuwe eigenaren deze bomen zouden weghalen als er een mooi doel voor de jachtbouw is.
Als iemand interesse heeft dan meld het maar. Eventuele contacten in die richting is ook goed. Dan kan ik zelf wat dieper spitten.