Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Borging wasbord

Borging wasbord 12 feb 2017 13:58 #808457

Je boot kan altijd beter. Eén van die dingen die bij ons beter kan/moet is de borging van de luikjes/wasborden voor de kajuit ingang. Bij ons bestaat het uit drie plankjes, afhankelijk van de behoefte plaatsen wij 1,2 of 3 plankjes. Nu is het van belang dat de plankjes geborgd worden om te voorkomen dat je los / uit de sponningen kunnen komen.
Wie weet er een goede / lichte / eenvoudige oplossing?

Ik zie hier daar iets met metalen schuifjes maar dat is mij te ingewikkeld, rammelt en je haalt je handen/knieën aan open.
Dit moet toch eenvoudiger kunnen, met touwtje/elastiekje?

Ik heb wel wat gezien, maar wie heeft er een beter idee.


Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.094 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl