Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Monteren bedieningsunit in kuiprand

Monteren bedieningsunit in kuiprand 29 jan 2017 12:49 #804011

  • paul1960
  • paul1960's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 117
Ik wil de bedieningsunit van mijn stuurautomaat monteren in de rand van van de kuip zodat ik vanaf mijn stuurpositie makkelijk koersen e.d. kan instellen. De kuiprand is zeker 10cm dik en hol. Ik wil de bediening niet op de kuiprand monteren maar in een nis of bak laten verzinken. Aan BB en SB zit al een nis maar die worden gebruikt voor andere doeleinden.

Ik heb twee opties: Zelf van kunststof een bak maken of een bestaande bak kopen, als die überhaupt bestaat. Heeft iemand ervaring of tips? Het is de bedieningsunit van een Raymarine ST4000+
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Monteren bedieningsunit in kuiprand 29 jan 2017 13:02 #804021

  • zeekraal
  • zeekraal's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3529
Derde optie is om één van de bestaande nissen groter te maken.
Misschien nog wel zo netjes.
je kunt alles zelf en daar heb je maar 2 dingen voor nodig n.l. kennis en gereedschap
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Monteren bedieningsunit in kuiprand 29 jan 2017 13:14 #804027

  • paul1960
  • paul1960's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 117
Daar heb ik aan gedacht, maar ze zitten te ver naar voren. Ik kan er dan niet goed bij.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.095 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl