huho schreef :
Mijn bootje staat sinds gisteren op de wal. Ik weet niet of ik mijn toilet (twist and lock met toevoer- en afvoer leiding) goed winterklaar heb gemaakt. Ik heb op de wal het toilet goed doorgepompt (in en uit), vervolgens antivries in de pot gedaan en nogmaals uitgepompt. Daarna de afsluiters dichtgedraaid. Is dat afdoende met het oog op vorst? Kan ik de afsluiters niet beter open laten staan, omdat de boot op de wal staat? Moet ik de toevoerleiding op de een of andere manier van antivries voorzien? Bvd voor reacties.
Prima gedaan,laat afsluiters maar open staan.