Hallo,
ik kocht me een Etap22 met ophaalbare kiel (bouwjaar 1974) die wat aandacht kan gebruiken.
Er stond steeds wat water onderaan de kielkast, waarvan ik eerst dacht dat ie van een lekkende pomp van de wasbak kwam. Misschien ben ik iets te positief ingesteld

Ik wil de kajuit herinrichten en nam het hout rond de kielkast weg. Tot mijn verbazing loopt er een kleine hoeveelheid water uit het plafond rond de kielkast, langs de kast.
Iemand ervaring hiermee of ideeën ?
Ik heb niet direct een zicht op wat er tussen de mast op het dek, en de keilkast onder het dek zit. Bestaan er daar constructie-tekeningen van ?
Ik voegde enkele foto's bij van waar de kielkast aan het plafond komt.