Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: kompasmembraan

kompasmembraan 01 nov 2016 20:20 #780751

  • Baltic
  • Baltic's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 77
omdat mijn vorig draadje lijkt te verdampen: hoe ga ik verder met de demontage van de bodem van het kompas? Hoe kom ik naar het membraan?
Bijlagen:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

kompasmembraan 01 nov 2016 21:14 #780766

  • omega
  • omega's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2465
Zo ziet de bodem van de C95 er ook uit.
Weet je zeker dat het daar lekt ?
In de rand van de doorzichtige bovenkant zit een klein schroefje dat het vulgat afdekt.
Dat zou het enige gaatje mogen zijn.

Grt Hans
Jouet Sheriff "TinTin"
www.virtualware.nl
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

kompasmembraan 02 nov 2016 06:46 #780826

  • Baltic
  • Baltic's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 77
ik weet zeker dat het daar lekt
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

kompasmembraan 02 nov 2016 07:57 #780842

  • omega
  • omega's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2465
Helaas, dan houdt mijn kennis op :(

Grt Hans
Jouet Sheriff "TinTin"
www.virtualware.nl
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.104 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl