HP/BP pressure default zou kunnen wijzen op een hoge- of lagedruk storing. Hoge drukstoring kan voorkomen door gebrek aan koelwater, lage druk door gebrek aan koudemiddel (lekkage dus).
Een hogedruk storing zou gereset moeten kunnen worden, lagedruk is lastiger. Overigens heb ik geen ervaring met de betreffende koelbox maar de storingsmelding is mij niet vreemd