Wie weet raad, heb een bijboot van het merk Zodiac type Kadet 260. Nu is daarvan de bodem losgekomen die aan de drijvers gelijmd was.Het ziet er naar uit dat de lijm die de fabrikant gebruik heeft week is geworden, de rest van de boot is nog als nieuw, ook de achterzijde waar de motor bevestigd wordt is nog intact. Ik ben hier naar de watersportwinkel geweest en er een 2-component contactlijm aangeschaft waarmee het zou moeten gaan lukken. Lijm was van het merk Soromap Nauticolle 24 voor PheumatiQue Hypalon / Neopreen (op de verpakking staat een bijbootje afgebeeld, kan dus niet misgaan). Ik had de te lijmen delen ontvet met aceton en vervolgens volgens de gebruiksaanwijzing aan elkaar gelijmd. De herstelling zag er goed en stevig uit, echter bij eerste gebruik kwam de bodem terug los. Nu heb ik bij wijze van proef uit het herstellingsdoosje 2 van die ronde lappen aan elkaar gelijmd met een polymeer kit en ziet er na een dag meer bevredigend uit. Is er iemand anders die hier dezelfde klus al tot een goed einde gebracht heeft, dan hoor ik het graag. Groeten