Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: stuurautomaat problemen.

stuurautomaat problemen. 27 juli 2016 20:09 #755163

De drive, autohelm type 1, maakt ineens tik geluiden. Vanochtend was dit nog niet.Vanmiddag wel deksel van bakskist open gehad waardoor er wat water naar binnen kan zijn gekomen. Wellicht is dat de oorzaak. Hij werkt wel gewoon.
Iemand een idee wat het kan zijn?
Steef
Bavaria 370 caribic "Sea Force One".
A gentleman never sails upwind!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

stuurautomaat problemen. 28 juli 2016 19:26 #755367

Iemand een idee welk bedrijf ik kan benaderen?
Steef
Bavaria 370 caribic "Sea Force One".
A gentleman never sails upwind!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

stuurautomaat problemen. 28 juli 2016 20:08 #755377

  • mrtnm
  • mrtnm's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2163
a wat googlen kom ik hier op uit; yachtelectronicsservice.nl/informatie.htm
www.shipshape.nl/diensten/elektronica/ www.hollandnautic.nl/e/2/Garantie_en_Reparaties

Maar er zijn ongetwijfeld nog veel meer bedrijven die je kunnen helpen.

Martijn :)
Leisure 22


www.leisure17-22.nl/

Zo snel mogelijk weer een Grote reis!!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

stuurautomaat problemen. 28 juli 2016 20:23 #755383

bij jou in de buurt

Raymarine Nederland  
Adres: Florijnweg 21, 6883 JN Velp
Telefoon: 026-3614905
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Overleden 14 oktober 2020

Twee dingen zijn oneindig:
het universum en de menselijke domheid.
Maar van het universum ben ik nog niet heel zeker.

(Note: The opinions expressed in this post are my own and are not necessarily those of Zeilersforum and its management)
Laatst bewerkt: 28 juli 2016 20:25 door Thomss overleden 2020.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

stuurautomaat problemen. 28 juli 2016 21:46 #755391

  • koko
  • koko's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 16018
Eventueel H2O in Medemblik. Aardige kerel, verstand van zaken en is niet gelijk uit op de hoofdprijs.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

stuurautomaat problemen. 28 juli 2016 22:22 #755398

  • zapp
  • zapp's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 643
Kan je hem niet gewoon eerst (voorzichtig) openschroeven en kijken wat er aan de hand is.
Met wat gezond verstand en een schroevendraaier kom je een heel eind :)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.111 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl