Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Merk keerblokje

Merk keerblokje 27 juni 2016 18:05 #748259

  • NBO
  • NBO's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 21
Van het weekend zijn de beide wieltjes van dit keerblokje overleden.
ik wil proberen twee gelijke te vinden zodat er geen nieuwe gaatjes geboord moeten worden.
Ze worden gebruikt om het lijntje van de overloop mee aan te halen, vandaar dat ik het liefste er weer een terug plaats met ook vier bevestigingspunten.

Weet iemand wellicht het merk aan de hand van het logo?
Het lijkt mij iets van een JG

https://www.dropbox.com/s/wuzmm5okjchj8lz/IMG_2561.JPG?dl=0
No wind no Fun
Laatst bewerkt: 27 juni 2016 18:06 door NBO.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Merk keerblokje 27 juni 2016 18:28 #748264

  • Ilex
  • Ilex's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9497
Gewoon twee nieuwe wieltjes laten draaien en klaar is Kees.
Sous les pavés, la plage.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Merk keerblokje 27 juni 2016 19:04 #748275

Meet de gaten eens op. Beide Harken en Ronstan hebben vergelijkbare blokjes. Tekeningen daarvan staan op de betreffende sites.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Merk keerblokje 28 juni 2016 15:59 #748505

  • NBO
  • NBO's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 21
Het net even afgestruind bij Harken en Rostan idd.
Meeste zijn allemaal nog maar twee gaats en ik ben bang batik die er uit trek.
No wind no Fun
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Merk keerblokje 28 juni 2016 16:32 #748510

  • fransb
  • fransb's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 857
verhip ik heb dezelfde. dit is van ermato of fico. beide niet meer te krijgen. wat de andere bedoelen is dat je alleen het schijfje vervangd. de rvs plaatjes kan je hergebruiken. lekker kogelgelagerde schijfjes van harken nemen. bullet 29 sheave ofzo.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Merk keerblokje 28 juni 2016 17:13 #748514

NBO, ik kan je niet helemaal volgen:

Harken micro 4 gaten





Harken 29mm bullit 4 gaten

Waar zie jij 2?
Laatst bewerkt: 28 juni 2016 17:22 door boarderbas.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Merk keerblokje 28 juni 2016 18:09 #748535

  • Ilex
  • Ilex's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9497
Twee gaten!
Twee links en twee rechts ;-)
Sous les pavés, la plage.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Merk keerblokje 28 juni 2016 22:35 #748610

  • fransb
  • fransb's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 857
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.111 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl