Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Slechte onvangst marifoon

Slechte onvangst marifoon 23 mei 2016 13:55 #737935

WADnWIND schreef :
It Paradyske schreef :
Dacht dat er ook nog een op de Ketelbrug was?

Wezep ligt bij Kampen, dus dat lijkt me niet nodig.
In tegenstelling tot Weesp. ;)

Kan me geen hoge mast herinneren in Wezep, was er verleden week nog....
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Slechte onvangst marifoon 23 mei 2016 14:17 #737942

  • Apae
  • Apae's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6878
Overigens zit ik net even in het antenne register te kijken. Geen mast te bekennen daar.
Daar hoeven de antennes van de overheid zeker niet in... alleen die van zendamateurs en commerciele partijen!
Laatst bewerkt: 23 mei 2016 14:18 door Apae.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Slechte onvangst marifoon 23 mei 2016 14:42 #737959

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32549
It Paradyske schreef :
WADnWIND schreef :
It Paradyske schreef :
Dacht dat er ook nog een op de Ketelbrug was?

Wezep ligt bij Kampen, dus dat lijkt me niet nodig.
In tegenstelling tot Weesp. ;)

Kan me geen hoge mast herinneren in Wezep, was er verleden week nog....

Ook voor MvN:
vraag het maar op kanaal 1..........
Ongevraagd advizeur
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Slechte onvangst marifoon 23 mei 2016 14:48 #737965

  • MvN
  • MvN's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 756
Hoeft niet hoor, geloof je direct.
Was eerder benieuwd waar hij stond en verbaasd dat er geen te vinden is in het register. Andere 'overheidsmasten' staan er wel gewoon in, zoals op de Houtribsluizen. Alleen niet voor kanaal 1.

Ik vind het wel handig om te weten waar de ontvangstantenne staat als ik een testoproep doe, begin meestal met 1W en kijk dan hoe ik binnenkom, maar dat heeft niet zo veel zin als de mast op 500m staat. Ik meen dat ze nu niet meer kunnen zien waar ik binnenkom, vroeger kon dat wel meen ik.
Victoire 1044
Spirit 28
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Slechte onvangst marifoon 23 mei 2016 15:02 #737968

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32549
MvN schreef :
Hoeft niet hoor, geloof je direct.
Was eerder benieuwd waar hij stond en verbaasd dat er geen te vinden is in het register. Andere 'overheidsmasten' staan er wel gewoon in, zoals op de Houtribsluizen. Alleen niet voor kanaal 1.

Ik vind het wel handig om te weten waar de ontvangstantenne staat als ik een testoproep doe, begin meestal met 1W en kijk dan hoe ik binnenkom, maar dat heeft niet zo veel zin als de mast op 500m staat. Ik meen dat ze nu niet meer kunnen zien waar ik binnenkom, vroeger kon dat wel meen ik.

Ik meen me te herinneren dat beneden een bepaald ERP vermogen, je dat niet hoeft op te geven bij het register?
Ongevraagd advizeur
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Slechte onvangst marifoon 23 mei 2016 15:04 #737970

  • MvN
  • MvN's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 756
Vreemd dat een aantal AIS grondstations en sluizen er dan wel in staan.
Ach, dat hele register is er toch alleen maar voor de 'electro sensitieven' of hoe ze zich zelf ook noemen.
Victoire 1044
Spirit 28
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Slechte onvangst marifoon 23 mei 2016 21:13 #738174

  • Apae
  • Apae's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6878
Als zendamateur moeten we anders wel dat register invullen, en zoveel ERP mogen we toch niet maken...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.116 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl