MvN schreef :
Hoeft niet hoor, geloof je direct.
Was eerder benieuwd waar hij stond en verbaasd dat er geen te vinden is in het register. Andere 'overheidsmasten' staan er wel gewoon in, zoals op de Houtribsluizen. Alleen niet voor kanaal 1.
Ik vind het wel handig om te weten waar de ontvangstantenne staat als ik een testoproep doe, begin meestal met 1W en kijk dan hoe ik binnenkom, maar dat heeft niet zo veel zin als de mast op 500m staat. Ik meen dat ze nu niet meer kunnen zien waar ik binnenkom, vroeger kon dat wel meen ik.
Ik meen me te herinneren dat beneden een bepaald ERP vermogen, je dat niet hoeft op te geven bij het register?