Heb pas een volvoseal gedaan in ongeveer twee uur, ex takelen, gewoon droogvallen.
De flens op de schroefas moet er ook af, da's het werk... Kan flink vast zitten. Ook een buitenlager kan flink weerbarstig zijn...
6-8 uur inclusief takelen is niet gek, denk ik.
Uiteindelijk ook nog even de uitlijning controleren, als je de boel toch los hebt.
Daar bleek namelijk dat ik een borgbout iets te vast had, scheve flens tot gevolg, (0,2 mm). Rare trilling in de as daardoor.
Kortom, als je het goed doet kost dat even tijd.