Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Autopilot Raymarine aan backbord

Autopilot Raymarine aan backbord 05 apr 2016 20:08 #722812

  • vlinder
  • vlinder's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 208
Hallo,

bij mijn nieuwe boot zit de autopilot raymarine aan bb en werkt dus niet naar behoren.



moet ik nu het hele zaakje naar sb verbouwen of is er een andere makkelijkere oplossing?
alvast bedankt!

groet
jürgen
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Autopilot Raymarine aan backbord 05 apr 2016 20:11 #722814

  • ilCigno
  • ilCigno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18849
Nee hoor, je kunt instellen dat de stuurautomaat aan BB zit. Even het manual er op naslaan. Welk type heb je?
Timo
Compromis 888 'il Cigno'
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Autopilot Raymarine aan backbord 05 apr 2016 20:22 #722818

Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Autopilot Raymarine aan backbord 05 apr 2016 23:07 #722873

  • vlinder
  • vlinder's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 208
Bedankt jullie twee (heb de ST1000 en ga kijken in het manual)

dat is dus een meevaller!
Laatst bewerkt: 05 apr 2016 23:09 door vlinder.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Autopilot Raymarine aan backbord 06 apr 2016 08:08 #722916

vlinder schreef :
Bedankt jullie twee (heb de ST1000 en ga kijken in het manual)

dat is dus een meevaller!

Gezien je vraag raad ik je aan om de hele handleiding nog maar eens zorgvuldig door te lezen. Er staat nog wel meer in wat toch echt wel wetenswaard is :whistle:
Ad
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.108 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl