Bedel je het rubber in de uithouder? Daar moet de as gewoon spelingvrij in liggen. Is bedoeld om de as op z'n plaats te houden, moet daar niet slingeren op het eind met de schroef er aan..
1 mm is veel te veel. Gewoon vervangen. Is niet veel werk. Schroef eraf. Borgschroefjes zoeken en eruit pielen en nieuwe er weer in. Wel een passende poelie trekker voor drie of twee bladsschroef.