Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Speling rubber buitengland

Speling rubber buitengland 12 okt 2015 14:58 #671584

  • Marc De
  • Marc De's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 74
Hoeveel speling mag er op een rubber buitengland bij een watergesmeerde as zitten ?
Is 1mm te veel bij een as van 25 mm.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Speling rubber buitengland 12 okt 2015 15:18 #671589

  • Proost
  • Proost's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10722
Bedel je het rubber in de uithouder? Daar moet de as gewoon spelingvrij in liggen. Is bedoeld om de as op z'n plaats te houden, moet daar niet slingeren op het eind met de schroef er aan..
Als je maar geniet!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Speling rubber buitengland 12 okt 2015 18:04 #671647

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
1 mm is veel te veel. Gewoon vervangen. Is niet veel werk. Schroef eraf. Borgschroefjes zoeken en eruit pielen en nieuwe er weer in. Wel een passende poelie trekker voor drie of twee bladsschroef.
Laatst bewerkt: 12 okt 2015 18:06 door groom.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.098 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl