Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Dieptemeter

Dieptemeter 23 aug 2015 22:18 #654251

  • gaspra
  • gaspra's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1
In mijn Maxi 77 zit een dieptemeter/log oid. in de bodem.
Heeft iemand een idee wat dit is, merk type etc.
Bijlagen:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Dieptemeter 23 aug 2015 23:49 #654262

Lijkt op een autohelm. St 30 ofzo?
Steef
Bavaria 370 caribic "Sea Force One".
A gentleman never sails upwind!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Dieptemeter 24 aug 2015 09:51 #654364

  • hscharft
  • hscharft's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2304
Navman stekker.
maar werkt idd ook met raymarine/autohelm. Dan moet je alleen ff stekker er af knippen en de draadjes aan elkaar knopen.

Ik moet even voor je kijken maar ik geloof dat ik nog een werkende dieptemeter heb liggen hier.
groeten Harm Scharft
Schipper Ex Multiplex

members.home.nl/hrscharft
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Dieptemeter 24 aug 2015 17:43 #654539

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
Welkom op het forum Gaspra.

En alweer een Maxi 77 er bij :woohoo:



Het is oude troep die ik er als allereerste uit gesloopt heb.
Gat dicht lamineren en een nieuwe er in boren.
Met hulp van het forum is het zelfs mij gelukt.
May sauce be upon you.
Laatst bewerkt: 24 aug 2015 17:45 door Sloe Gin.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.103 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl